spotalytics

‘Tv-wereld heeft verbreding nodig’

Om teruglopende advertentie-inkomsten het hoofd te bieden, moet het tv-landschap zich anders organiseren. Wat is hiervoor nodig? We bespreken dit topic in het Emerce magazine, editie #162.


 
Emerce Topics: Media | Mark van de Crommert
Dit artikel is gepubliceerd in het septembernummer van Emerce magazine (#162)
 
[pdf-embedder url=”https://mediasynced.com/wp-content/uploads/2017/11/pag-65-Topics-tv-business-162.pdf” title=”pag 65 Topics tv-business #162″]

 

Meer weten over de toekomst van TV of over ons TV platform?          [edgtf_button size=”medium” type=”solid” text=”Get in touch” custom_class=”” icon_pack=”font_awesome” fa_icon=”” link=”https://mediasynced.com/contact/” target=”_blank” color=”#ffffff” hover_color=”” background_color=”#137ec5″ hover_background_color=”” border_color=”#137ec5″ hover_border_color=”” font_size=”” font_weight=”” margin=””]

Deel dit artikel:

Facebook
Twitter
LinkedIn