Over ons
Mediasynced - gewoon bijzonder
Januari, 2011
Remotely TV wordt opgericht
Nederlands eerste zender overstijgende 2e scherm met alle Tweets en live info over alle TV programma’s.
Juni, 2014
Lancering Spotalytics Optimize
Het volautomatisch en betrouwbaar doormeten van TV response op websiteverkeer. Spotalytics geeft real -time inzicht in de best presterende zenders, creaties, dagen, tijdvakken en meer waardoor het optimaliseren van de TV media planning nog nooit zo makkelijk is geweest.
April, 2015
Wereldprimeur “Radio sync met Digital Out of Home”
Dit leidde tot de oprichting van OutMoove door Mendel en Mark, ’s werelds eerst programmatic DSP, specifiek voor Digital-Out-of-Home inkoop.
Januari, 2017
Lancering TV data feed
Retarget TV-responders met online campagnes. Bovendien maakt de tool het mogelijk om een database van je TV audiences te creëren en te retargeten.
Maart, 2017
Zilveren Cross Media Innovatie 2017
‘De jury was bijzonder onder de indruk van deze specifieke innovatie, waarmee de keuzes rond inkoop van TV en Radio advertising kunnen worden gerationaliseerd en ultiem meetbaar worden gemaakt door KPI’s toe te voegen’.
– Lees het volledige artikel hier
Maart, 2018
Zilveren Cross Media Award 2018
Renault Scénic case i.s.m OMD en Mediasynced: “Renault heeft vernuftig gebruikgemaakt van de beschikbare techniek. De brug die Renault bouwt tussen televisie en online is heel vernieuwend en er is een nieuw woord in onze branche geïntroduceerd: tv-remarketing.”
– Lees het volledige artikel hier
September, 2018
Lancering Spotalytics Impact
Naast het optimaliseren van de radio en TV media planning (Spotalytics Optimize), rapporteert Spotalytics Impact op campagne niveau de totale ROI.
Oktober, 2019
AI en neural networks; 2e generatie Spotalytics
De inzichten van Spotalytics zijn nu gebaseerd op een combinatie van econometrische modellen en gepatenteerde ontwikkelde AI-modellen. Met deze combinatie is het mogelijk om meer accuraat optimalisatie keuzes te maken in het TV en radiobudget.
Wat we doen
Het lanceren van onderscheidende crossmedia technologie zit in ons bloed. Onze kracht bestaat dan ook uit het ontwikkelen van technologische oplossingen die helpen om bruggen te slaan tussen de offline en de online wereld. We weten hierdoor elk jaar te verrassen met ‘world’s first’ crossmedia innovaties. Zo houden we onze voorsprong op de grootste adtech spelers.
Met behulp van accurate, robuuste attributiemodellen en de gebruiksvriendelijkheid van onze tools zorgen we dat adverteerders goed op veranderingen kunnen inspelen. Ons TV en radio platform anticipeert dan ook op de toekomst van TV. We willen adverteerders inspireren en helpen om de uitdagingen en kansen aan te gaan die deze (r)evolutie van TV teweeg brengt.

Onze visie
In een toenemende competitieve markt waarin productverschillen kleiner zijn dan ooit, zal het merk dat de harten wint van klanten als winnaar tevoorschijn komen. Juist video en TV hebben die kracht. Door de technologische convergentie van TV en online video ontstaan de komende jaren nieuwe kansen die het belang van TV en video alleen maar verder doen toenemen. Wij bieden de oplossingen die adverteerders nodig hebben om in te kunnen spelen op deze kansen die het veranderende tv en video landschap biedt.
Met behulp van accurate, robuuste attributiemodellen en de gebruiksvriendelijkheid van onze tools zorgen we dat adverteerders goed op veranderingen kunnen inspelen. Ons TV en radio platform anticipeert dan ook op de toekomst van TV. We willen adverteerders inspireren en helpen om de uitdagingen en kansen aan te gaan die deze (r)evolutie van TV teweeg brengt.
Graag meer weten?
Meer weten over ons geavanceerde TV & radio platform? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief, dan houden we u graag op de hoogte.