• All
  • Artikel
  • Awards
  • Berereiksblokken Monitor
  • blog series
  • Blogpost serie
  • Campagne Monitor
  • Case Studies
  • Evenementen
  • Geen categorie
  • Interview
  • Interviews
  • Product gerelateerd
  • Research Artikelen
  • Video
All
  • All
  • Artikel
  • Awards
  • Berereiksblokken Monitor
  • blog series
  • Blogpost serie
  • Campagne Monitor
  • Case Studies
  • Evenementen
  • Geen categorie
  • Interview
  • Interviews
  • Product gerelateerd
  • Research Artikelen
  • Video
Share of search: Heineken Der Rudi
Artikel

Wat doet de comeback van ‘Der Rudi’ voor het marktaandeel van Heineken?

Share of Search: Heineken met #heteerstebiertje Heineken haakt slim in op de versoepelingen die afgelopen dinsdag zijn aangekondigd door het kabinet en komt met de …

Lees meer →
NOS Journaal Mediasynced
Berereiksblokken Monitor

Bereiksblokken Monitor – Het Journaal

De Bereiksblokken Monitor – Het Journaal Dat het journaal een goed bekeken bereiksblok is was bekend maar wat blijkt is dat Corona ervoor zorgt dat er …

Lees meer →
Wie is de mol finale
Berereiksblokken Monitor

Bereiksblokken Monitor – Wie is de mol?

De Bereiksblokken Monitor – Wie is de Mol? Met trots presenteert Mediasynced Research Lab de ‘Bereiksblokken Monitor’. In de Bereiksblokken Monitor analyseren we op frequente basis wat …

Lees meer →
persconferenties uplift spotalytics
Berereiksblokken Monitor

Record uplift van bijna 5000% voor adverteerder door persconferentie

Adverteren vóór de persconferenties van Rutte? In december publiceerden we aan de hand van de publieke data van 78 unieke adverteerders wat het website effect …

Lees meer →
Rutte persconferenties website uplift
Berereiksblokken Monitor

De top 10 best presterende adverteerders op een rij

Hoe effectief zijn grote bereiksblokken? Het is geen nieuws dat adverteren rondom populaire tv-programma’s zijn vruchten af werpt. Grote bereiksblokken leveren immers een groter uniek …

Lees meer →
VAR artikel radio uplift spotalytics
Case Studies

Adverteren op radio loont

  Var & Spotalytics De Belgische Var (dat reclameruimte aanbiedt bij de content van VRT-radio, -tv en –websites) heef onderzoek gedaan naar de impact van …

Lees meer →
Ster artikel tv reclame
Artikel

Ster publiceert white paper in samenwerking met Mediasynced

Vier nieuwe inzichten voor het boosten van je websitebezoek met tv-reclame Hoe zorg je ervoor dat je mensen die jouw tv-reclame zien, aanzet tot het …

Lees meer →
TV en radio
Research Artikelen

TV is effectiever dan radio

TV vs radio Steeds vaker worden er uitspraken gedaan over de impact van offline-mediakanalen op de online response van consumenten. In het bijzonder worden vergelijkingen …

Lees meer →
Artikel

TV reclame effectiever tijdens Corona crisis

TV reclame effectiever tijdens Corona crisis Eerder deze week publiceerde SKO een rapport waarin te zien is dat de schermtijd per dag significant is gestegen …

Lees meer →
Weather targeting campagne
Case Studies

Een frisse neus halen – Lokale weather targeting campagne is succesvol

Italianen verlangen naar warme en zonnige tijden tijdens de koudere dagen en ontsnappen aan de stad op zoek naar frisse lucht tijdens de hete zomer. …

Lees meer →
AI intergratie spotalytics
Product gerelateerd

The eagle has landed – Op AI gebaseerde tv- en radioplanning

Spotalytics AI integratie – nauwkeurigere resultaten in minder tijd   De nieuwe AI-module van Spotalytics berekent automatisch de effectiviteit van uw tv- en radio campagnes …

Lees meer →
TV content leidt tot online verkeer
Artikel

TV-content leidt vaker tot online verkeer en online conversie

Trends in Digital Media 2019 GfK research Volgens Screenforce, het Nederlandse TV-marketingcentrum (gebaseerd op een onderzoek van GfK), zet het zien van content op TV …

Lees meer →
mannenstem commercial
Research Artikelen

Research artikel – Laat de man het woord voeren

Gebruik van mannenstem ​​werkt en zorgt ervoor dat de call-to-action blijft hangen Dit is het derde research artikel in een reeks nieuwe onderzoeksartikelen die we …

Lees meer →
Artikel

Nieuwe TV campagne van Oxxio succesvol met data-gedreven strategie

Case studie Oxxio | Spotalytics Van oudsher levert Oxxio groene stroom en gas aan particuliere klanten. Het bedrijf is een onderdeel van de Eneco Groep. …

Lees meer →
Case Studies

TUI case | Meer impact met minder budget

Over TUI TUI Nederland (onderdeel van TUI Group) is de grootste speler in de Nederlandse toerismesector. Tegenwoordig verzorgt de reisorganisatie op 180 bestemmingen de vakanties …

Lees meer →
VGZ neemt vlucht met datagedreven mediastrategie
Case Studies

VGZ neemt vlucht met datagedreven mediastrategie

Het einde van het jaar is een belangrijke periode voor zorgverzekeraars. Dit is hét moment dat consumenten zich gaan heroriënteren en dat er dus nieuwe …

Lees meer →
Artikel

Samenwerking RTL en Mediasynced

RTL en Mediasynced slaan de handen ineen om de marktingkracht van tv aan te tonen, daarbij staan accountability en transparantie voorop. RTL zal Mediasynced’s tool …

Lees meer →
Best Cross Media Awards Case 2018
Awards

TV Remarketing case Renault NL | Crowned Best Cross Media Case 2018!

Cross Media Awards 2018 – Winning the Silver Award On the 25th of April, the sixth edition of the Cross Media Awards took place at …

Lees meer →
spotalytics
Artikel

‘Tv-wereld heeft verbreding nodig’

Om teruglopende advertentie-inkomsten het hoofd te bieden, moet het tv-landschap zich anders organiseren. Wat is hiervoor nodig? We bespreken dit topic in het Emerce magazine, …

Lees meer →
Video interview de toekomst van TV
Interviews

Video interview: de toekomst van TV

Mark van de Crommert Interview door Bas Vlugt | Nederlands Media Netwerk   *Interview in Dutch language

Lees meer →