• All
  • Artikel
  • Awards
  • Berereiksblokken Monitor
  • Campagne Monitor
  • Case Studies
  • Geen categorie
  • Interviews
  • Product gerelateerd
  • Research Artikelen
All
  • All
  • Artikel
  • Awards
  • Berereiksblokken Monitor
  • Campagne Monitor
  • Case Studies
  • Geen categorie
  • Interviews
  • Product gerelateerd
  • Research Artikelen
Weather targeting campagne
Case Studies

Een frisse neus halen – Lokale weather targeting campagne is succesvol

Italianen verlangen naar warme en zonnige tijden tijdens de koudere dagen en ontsnappen aan de stad op zoek naar frisse lucht tijdens de hete zomer. …

Lees meer →
AI intergratie spotalytics
Product gerelateerd

The eagle has landed – Op AI gebaseerde tv- en radioplanning

Spotalytics AI integratie – nauwkeurigere resultaten in minder tijd   De nieuwe AI-module van Spotalytics berekent automatisch de effectiviteit van uw tv- en radio campagnes …

Lees meer →
TV content leidt tot online verkeer
Artikel

TV-content leidt vaker tot online verkeer en online conversie

Trends in Digital Media 2019 GfK research Volgens Screenforce, het Nederlandse TV-marketingcentrum (gebaseerd op een onderzoek van GfK), zet het zien van content op TV …

Lees meer →
mannenstem commercial
Research Artikelen

Research artikel – Laat de man het woord voeren

Gebruik van mannenstem ​​werkt en zorgt ervoor dat de call-to-action blijft hangen Dit is het derde research artikel in een reeks nieuwe onderzoeksartikelen die we …

Lees meer →
blank
Artikel

Nieuwe TV campagne van Oxxio succesvol met data-gedreven strategie

Case studie Oxxio | Spotalytics Van oudsher levert Oxxio groene stroom en gas aan particuliere klanten. Het bedrijf is een onderdeel van de Eneco Groep. …

Lees meer →
blank
Case Studies

TUI case | Meer impact met minder budget

Over TUI TUI Nederland (onderdeel van TUI Group) is de grootste speler in de Nederlandse toerismesector. Tegenwoordig verzorgt de reisorganisatie op 180 bestemmingen de vakanties …

Lees meer →
VGZ neemt vlucht met datagedreven mediastrategie
Case Studies

VGZ neemt vlucht met datagedreven mediastrategie

Het einde van het jaar is een belangrijke periode voor zorgverzekeraars. Dit is hét moment dat consumenten zich gaan heroriënteren en dat er dus nieuwe …

Lees meer →
blank
Artikel

Samenwerking RTL en Mediasynced

RTL en Mediasynced slaan de handen ineen om de marktingkracht van tv aan te tonen, daarbij staan accountability en transparantie voorop. RTL zal Mediasynced’s tool …

Lees meer →
Best Cross Media Awards Case 2018
Awards

TV Remarketing case Renault NL | Crowned Best Cross Media Case 2018!

Cross Media Awards 2018 – Winning the Silver Award On the 25th of April, the sixth edition of the Cross Media Awards took place at …

Lees meer →
spotalytics
Artikel

‘Tv-wereld heeft verbreding nodig’

Om teruglopende advertentie-inkomsten het hoofd te bieden, moet het tv-landschap zich anders organiseren. Wat is hiervoor nodig? We bespreken dit topic in het Emerce magazine, …

Lees meer →
Video interview de toekomst van TV
Interviews

Video interview: de toekomst van TV

Mark van de Crommert Interview door Bas Vlugt | Nederlands Media Netwerk   *Interview in Dutch language

Lees meer →