• All
  • Artikel
  • Awards
  • Berereiksblokken Monitor
  • Campagne Monitor
  • Case Studies
  • Geen categorie
  • Interviews
  • Product gerelateerd
  • Research Artikelen
All
  • All
  • Artikel
  • Awards
  • Berereiksblokken Monitor
  • Campagne Monitor
  • Case Studies
  • Geen categorie
  • Interviews
  • Product gerelateerd
  • Research Artikelen
Geen categorie

Het meetvenster

In een zestal artikelen leggen we uit hoe onze attributie modellen werken en hoe deze modellen een oplossing bieden voor de problemen die je tegen …

Read More →
Baseline - attributiemodellen
Product gerelateerd

De baseline

In een zestal artikelen leggen we uit hoe onze attributie modellen werken en hoe deze modellen een oplossing bieden voor de problemen die je tegen …

Read More →
Campagne Monitor – Stoute Jumbo
Campagne Monitor

Jumbo verslaat Albert Heijn met meest effectieve EK campagne

Jumbo verslaat Albert Heijn met meest effectieve EK campagne Campagne Monitor – Stoute Jumbo Van fluoranje outfits tot juichcapes. Bijna alle supermarkten zijn Oranje-acties begonnen …

Read More →
Tour Mediasynced
Berereiksblokken Monitor

Tour de France: Welke adverteerder droeg de gele trui in 2020?

Top 20 adverteerders rondom de Tour de France Aankomende zaterdag gaat alweer de 108e editie van de Tour de France van start. De tour van 2020 kreeg in …

Read More →
Top 20 adverteerders EK: Nederland – Oekraïne
Berereiksblokken Monitor

Top 20 adverteerders EK: Nederland – Oekraïne

Welke adverteerders scoorden rondom Oranje? Eindelijk is er een nieuw virus dat onze gemoederen in beweging brengt: de Oranjekoorts. Met de spectaculaire 3-2 won het Nederlands Elftal …

Read More →
Top 20 adverteerders rondom WK vrouwen 2019
Berereiksblokken Monitor

Top 20 adverteerders rondom WK vrouwen 2019

Het EK 2021 gaat van start! Mediasynced blikt terug op het WK vrouwen voetbal 2019 Het duurt niet lang meer, op 11 juni gaat het …

Read More →
Eurovision_advertisers
Berereiksblokken Monitor

Bereiksblokken Monitor – Eurovisie Songfestival

Douze Points voor de Hartstichting Eindelijk mocht het weer! Ongegeneerd meezingen, toejuichen en commentaar geven bij het Eurovisie Songfestival. Door de winst van Duncan Laurence in 2019 was Nederland voor het …

Read More →
Share of search: Heineken Der Rudi
Artikel

Wat doet de comeback van ‘Der Rudi’ voor het marktaandeel van Heineken?

Share of Search: Heineken met #heteerstebiertje Heineken haakt slim in op de versoepelingen die afgelopen dinsdag zijn aangekondigd door het kabinet en komt met de …

Read More →
NOS Journaal Mediasynced
Berereiksblokken Monitor

Bereiksblokken Monitor – Het Journaal

De Bereiksblokken Monitor – Het Journaal Dat het journaal een goed bekeken bereiksblok is was bekend maar wat blijkt is dat Corona ervoor zorgt dat er …

Read More →
Wie is de mol finale
Berereiksblokken Monitor

Bereiksblokken Monitor – Wie is de mol?

De Bereiksblokken Monitor – Wie is de Mol? Met trots presenteert Mediasynced Research Lab de ‘Bereiksblokken Monitor’. In de Bereiksblokken Monitor analyseren we op frequente basis wat …

Read More →
persconferenties uplift spotalytics
Berereiksblokken Monitor

Record uplift van bijna 5000% voor adverteerder door persconferentie

Adverteren vóór de persconferenties van Rutte? In december publiceerden we aan de hand van de publieke data van 78 unieke adverteerders wat het website effect …

Read More →
Rutte persconferenties website uplift
Berereiksblokken Monitor

De top 10 best presterende adverteerders op een rij

Hoe effectief zijn grote bereiksblokken? Het is geen nieuws dat adverteren rondom populaire tv-programma’s zijn vruchten af werpt. Grote bereiksblokken leveren immers een groter uniek …

Read More →
VAR artikel radio uplift spotalytics
Case Studies

Adverteren op radio loont

  Var & Spotalytics De Belgische Var (dat reclameruimte aanbiedt bij de content van VRT-radio, -tv en –websites) heef onderzoek gedaan naar de impact van …

Read More →
Ster artikel tv reclame
Artikel

Ster publiceert white paper in samenwerking met Mediasynced

Vier nieuwe inzichten voor het boosten van je websitebezoek met tv-reclame Hoe zorg je ervoor dat je mensen die jouw tv-reclame zien, aanzet tot het …

Read More →
TV en radio
Research Artikelen

TV is effectiever dan radio

TV vs radio Steeds vaker worden er uitspraken gedaan over de impact van offline-mediakanalen op de online response van consumenten. In het bijzonder worden vergelijkingen …

Read More →
Artikel

TV reclame effectiever tijdens Corona crisis

TV reclame effectiever tijdens Corona crisis Eerder deze week publiceerde SKO een rapport waarin te zien is dat de schermtijd per dag significant is gestegen …

Read More →
Weather targeting campagne
Case Studies

Een frisse neus halen – Lokale weather targeting campagne is succesvol

Italianen verlangen naar warme en zonnige tijden tijdens de koudere dagen en ontsnappen aan de stad op zoek naar frisse lucht tijdens de hete zomer. …

Read More →
AI intergratie spotalytics
Product gerelateerd

The eagle has landed – Op AI gebaseerde tv- en radioplanning

Spotalytics AI integratie – nauwkeurigere resultaten in minder tijd   De nieuwe AI-module van Spotalytics berekent automatisch de effectiviteit van uw tv- en radio campagnes …

Read More →
TV content leidt tot online verkeer
Artikel

TV-content leidt vaker tot online verkeer en online conversie

Trends in Digital Media 2019 GfK research Volgens Screenforce, het Nederlandse TV-marketingcentrum (gebaseerd op een onderzoek van GfK), zet het zien van content op TV …

Read More →
mannenstem commercial
Research Artikelen

Research artikel – Laat de man het woord voeren

Gebruik van mannenstem ​​werkt en zorgt ervoor dat de call-to-action blijft hangen Dit is het derde research artikel in een reeks nieuwe onderzoeksartikelen die we …

Read More →
Artikel

Nieuwe TV campagne van Oxxio succesvol met data-gedreven strategie

Case studie Oxxio | Spotalytics Van oudsher levert Oxxio groene stroom en gas aan particuliere klanten. Het bedrijf is een onderdeel van de Eneco Groep. …

Read More →