
Humor in commericals. Werkt het of juist liever niet?
Humor bij high involvement producten Bijna 1 op de 4
Humor bij high involvement producten Bijna 1 op de 4
Overload aan reclameboodschappen Per dag komen er tussen de 2.500
In deze editie duiken we dieper in op de vraag
De ideale frequentie In deze editie presenteren we een nieuw
(Onderstaand artikel is geschreven vanuit een wetenschappelijk invalshoek. De conclusie
Afgelopen donderdag keken er ruim 2,2 miljoen mensen naar The Passion en
A.s donderdag om 20.30 wordt alweer de twaalfde editie van
Elk jaar vanaf half november t/m 31 december is het
Sinds dit jaar biedt Ster, in samenwerking met Mediasynced de Ster
In een zestal artikelen leggen we uit hoe onze attributie modellen werken en hoe
In een zestal artikelen leggen we uit hoe onze attributie modellen werken en hoe
Van 25 t/m 31 december wordt het immens populaire radio
In een zestal artikelen leggen we uit hoe onze attributie modellen werken en hoe
In een zestal artikelen leggen we uit hoe onze attributie modellen werken en hoe
Jumbo verslaat Albert Heijn met meest effectieve EK campagne Campagne
Top 20 adverteerders rondom de Tour de France Aankomende zaterdag gaat
Welke adverteerders scoorden rondom Oranje? Eindelijk is er een nieuw
Het EK 2021 gaat van start! Mediasynced blikt terug op
Douze Points voor de Hartstichting Eindelijk mocht het weer! Ongegeneerd meezingen, toejuichen en
Share of Search: Heineken met #heteerstebiertje Heineken haakt slim in
De Bereiksblokken Monitor – Het Journaal Dat het journaal een
De Bereiksblokken Monitor – Wie is de Mol? Met trots
Adverteren vóór de persconferenties van Rutte? In december publiceerden we
Hoe effectief zijn grote bereiksblokken? Het is geen nieuws dat
Var & Spotalytics De Belgische Var (dat reclameruimte aanbiedt
Vier nieuwe inzichten voor het boosten van je websitebezoek met
TV reclame effectiever tijdens Corona crisis Eerder deze week publiceerde
Italianen verlangen naar warme en zonnige tijden tijdens de koudere
Spotalytics AI integratie – nauwkeurigere resultaten in minder tijd
Trends in Digital Media 2019 GfK research Volgens Screenforce, het
Gebruik van mannenstem werkt en zorgt ervoor dat de call-to-action
Case studie Oxxio | Spotalytics Van oudsher levert Oxxio groene
Over TUI TUI Nederland (onderdeel van TUI Group) is de
Het einde van het jaar is een belangrijke periode voor
RTL en Mediasynced slaan de handen ineen om de marktingkracht
Cross Media Awards 2018 – Winning the Silver Award On
Om teruglopende advertentie-inkomsten het hoofd te bieden, moet het tv-landschap
Mark van de Crommert Interview door Bas Vlugt | Nederlands
Copyright © Mediasynced B.V. 2022 | All Rights Reserved
Ontworpen door ConversieWebsite.nl